اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها

Let the music play or not: the influence of background music on consumer behavior تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Journal of retailing and consumer services قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۸ تعداد صفحات فارسی: ۱۷ کد: ۱۰۳۰۶ چکیده فارسی این مطالعه در مورد بررسی تاثیر موسیقی بر رفتار مصرف‌کننده … ادامه خواندن اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها