اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها
Let the music play or not: the influence of background music on consumer behavior تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Journal of retailing and consumer services قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۸ تعداد صفحات فارسی: ۱۷ کد: ۱۰۳۰۶ چکیده فارسی این مطالعه در مورد بررسی تاثیر موسیقی بر رفتار مصرفکننده … ادامه خواندن اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.